НАСА не признаје контакт са ванземаљцима, шта ће рећи Анонимуси

© Фото : ESA/Hubble & NASAИзображение далекой галактики под названием "Колесо телеги" (Cartwheel Galaxy), сделанное с помощью космического телескопа НАСА Hubble
Изображение далекой галактики под названием Колесо телеги (Cartwheel Galaxy), сделанное с помощью космического телескопа НАСА Hubble - Sputnik Србија
НАСА неће ускоро објавити да је остварила контакт са ванземаљцима, упркос тврдњама из веома гледаног виралног видеа хакера активиста из групе Анонимус, саопштила је та америчка свемирска агенција.
Ванземаљци илустрација - Sputnik Србија
НАСА се спрема да објави „једно од највећих открића у историји“

Хакерска група је у једном од последњих видео-клипова које је објавила на Јутјубу, навела да је НАСА „на ивици“ да саопшти откриће постојања ванземаљског облика живота.

НАСА је сада, међутим, потврдила да не постоје нови докази о постојању живота изван Земље, бар ако се може судити према тврдњама портпарола те агенције Томаса Цурбухена, на чијим изјавама се већина тврдњи Анонимуса и заснива.

„Супротно неким тврдњама, не постоји саопштење НАСА ’на чекању‘ које се тиче ванземаљског облика живота“, навео је Цурбухен на Твитеру, преноси Б92.

„Да ли смо сами у свемиру? То још увек не знамо, али имамо мисију да идемо напред како бисмо дошли што ближе одговору на то фундаментално питање“, написао је он.

​Цитати доктора Цурбухена, коришћени у поменутом видеу, потичу из његовог априлског обраћања Комитету за науку и технологију САД, у коме је резимирао истраживачки рад НАСА на пољу астробиологије, укључујући недавне и будуће мисије.

Цурбухен је тада рекао:

„Имајући у виду различите активности у потрази за животом, на више различитих поља, ми смо на корак од једног од најзначајнијих открића, без преседана“.

Његов коментар да је НАСА „на ивици открића“, стављен је у другачији контекст, пише Индипендент.

Цурбухен је у том истом говору јасно истакао и да НАСА „још увек није нашла дефинитивне знаке живота на било ком другом месту“.