Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

РТ негодује због позива уредника The Economist да се бојкотује рад новинара канала

© Фото : MSCЕдвард Лукас
Едвард Лукас - Sputnik Србија
Пратите нас
Едвард Лукас: РТ и Sputnik су кремљовска машинерија за производњу лажи

Телевизијски канал Раша тудеј (РТ) резигниран је скандалозним изјавама уредника британског листа  The Economist Едварда Лукаса, који је напао РТ и позвао да се бојкотују новинари канала приликом иступања пред министрима иностраних послова и високим чиновницима на Међународној конференцији о безбедности у Минхену.

У току седнице, која је посвећена догађајима у Украјини, старији уредник The Economist Едвард Лукас изјавио је: Истина не може да тријумфује, када имаш посла са такозваним медијима, као што је канал РТ – бивши Russia Today – или Sputnik, диркетно укљученим на кремљовску машинерију за производњу лажи.

Лукас је истакао да новинаре канала „треба гурнути на периферију медијског простора, а такођје је обећао да ће искористити свој лични утицај како би се супротставио напретку у каријери новинара са РТ. При томе уредник The Economist признао је да људи жељно гледају РТ, зато што сматрају да медији у мејнстриму не говоре истину.

То је највиши степен лицемерја – доћи на манифестацију посвећену колективном решавању мноштва  проблема безбедности који данас стоје пред светом, и искористити је као платформу за непријатељску критику и распиривање рата – стоји у изјави телевизијског канала РТ, — Док господин Лукас блати новинаре, уживајући у комфору конференцијских сала, наши новинари раде под мецима у близини Доњецка.

Дописници РТ свакодневно подвргавају живот опасности, осветљавајући догађаје којима се нико више не усуђује да поклони пажњу. Недостојне изјаве на наш рачун и рачун наших репортера срамоте и господина Лукаса, и новинарске организације које он представља, и Минхенску конференцију о безбедности – саопштава се у изјави новинара канала.

Генерални директор МИА „Росија Севодња" Дмитриј Кисељов оценио је изјаву Лукаса као „претњу колегама".

„То је прозвучало тако дивље — затварати некоме уста и још обећати да ће новинаре претворити у изгнанике. И то само зато што неко себи дозвољава да износи другачије ставове од Лукаса…", казао је он, подсетивши да ово Лукасу није прва антируска изјава.

Он је, такође, додао и да, без обзира на речи Лукаса да у Русији нема слободе говора, књига уредника The Economist, у којој се критикује Кремљ, преведена је на руски језик и објављена.    

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала