Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

„Руска пропаганда“ није пристраснија од пропаганде Би-Би-Сија

© Sputnik / Алексей Даничев / Уђи у фото-галеријуСпутњик
Спутњик - Sputnik Србија
Пратите нас
Отварање дописничког бироа агенције Спутњик у Единбургу буквално је „увредило“ водеће медије у Великој Британији, пише новинар Гордон Макинтајер Кемп у чланку за шкотске новине „Нешенел“.
Шеф међународног комитета руског Савета Федерације Константин Косачов - Sputnik Србија
Косачов: Порошенкова прича о руској претњи је унутрашња пропаганда

Британске новине прогласиле су руску новинску агенцију „државним гласилом све бескомпромиснијег Путиновог режима“ и „гласом Кремља“.

Према мишљењу аутора чланка, такве изјаве представљају „чисту пропаганду“, пошто британски новинари нису покушали „да понуде објективну анализу онога што се дешава“.

„Могуће је да неко треба да им укаже на чињеницу да светска служба Би-Би-Си емитује вести из 74 бироа широм света (што је два пута више него Спутњик) и шири ставове Уједињеног Краљевства о догађајима у свету, што би критичари сасвим лако могли да назову пропагандном активношћу“, наводи се у чланку.

Поглед на Москву - Sputnik Србија
Америчка медијска машинерија: Лажи, лажи и само лажи о Русији

Аутор сматра да ће Спутњик, заиста, преносити другачији поглед на светска дешавања који се разликује од погледа Би-Би-Сија или „Фокс њуза“. Притом, део репортажа биће посвећена самој Шкотској и њих ће припремати „изузетно талентовани“ грађански новинари.

„Би-Би-Си нема монопол на истину, а истина је да извештавање Спутњика о догађајима из света није тенденциозније и пристрасније у односу на извештавање других информативних медија“, закључује новинар.

 

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала