Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Симоњанова писала „Гардијану“

© Sputnik / Сергеј Пјатаков / Уђи у фото-галеријуМаргарита Симоњан: Пољска нас, нажалост, није изненадила. Жао нам је што људи који затварају станицу која емитује програм другачијег садржаја настављају да верују да живе у демократији.
Маргарита Симоњан: Пољска нас, нажалост, није изненадила. Жао нам је што људи који затварају станицу која емитује програм другачијег садржаја настављају да верују да живе у демократији. - Sputnik Србија
Пратите нас
Главна уредница агенције Спутњик и телевизијског канала РТ Маргарита Симоњан упутила је писмо британском листу Гардијан, у којем је навела да оптужбе на рачун РТ сведоче о неприхватању западног „медијско-политичког естаблишмента да изгуби монопол“ у информисању.
Штанд РТ на Петербуршком економском форуму - Sputnik Србија
Готово половина америчког извештаја посвећена Спутњику и РТ

„Мислим да чињеница да Светска служба Би-Би-Сија, немачка Дојче веле и амерички Савет за извештавање добијају знатно више финансијских средстава од РТ-а да би ширили ставове влада својих земаља пред глобалном публиком. То показује да медијско-политички естаблишмент Сједињених Држава и Европе не желе да изгубе монопол на пласирање информација“, навела је Симоњанова у писму које је објавио Гардијан. 

Према речима Маргарите Симоњан, „сви инострани медији морају да се придржавају некаквог утврђеног сценарија (о извештавању о предизборној кампањи) како не би били оптужени за пристрасност“. 

„И верујте да то није неутралност. Једини прихватљиви приступ био је да се ’подржи Клинтонова, а да се напада Трамп“, наведено је у писму. 

„Једина оптужба обавештајних служби на рачун РТ-а састоји се у томе да је телевизијски канал критиковао Клинтонову, објављујући у својим репортажама о њој реалне чињенице. И то је наш такозвани злочин! Каква запањујућа подршка слободи говора и новинарству“, пише Симоњанова. 

Главна уредница РТ Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Шта је Симоњанова сазнала од својих „веза“ у Кремљу

Америчке обавештајне службе објавиле су 6. јануара извештај у којем су поново оптужиле Русију за „умешаност у ток америчких избора“, али су одбиле да предоче било какве доказе за своје тврдње, позивајући се на поверљивост истраге. 

У извештају је закључено да је Русија извела тајне операције како би утицала на исход избора, уз помоћ репортажа руске телевизије и објава на друштвеним мрежама. 

У извештају се наводе и бројни цитати из блогова и јавних саопштења Маргарите Симоњан, које аутори документа називају потврдом везе РТ-а с властима Русије. 

 

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала