Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Катар и „Ал Џазира“: Руски новинари нису примали мито од Саудијаца

Пратите нас
Амбасада Катара у Русији и генерални директор катарске телевизије „Ал Џазира“ Јасер Абу Хилала одбацили су тврдње да је Саудијска Арабија давала мито руским новинарима телевизије РТ, као и агенцијама ТАСС и РИА Новости да не пишу негативне чланке о тој земљи.

Реч је, како се наводи у заједничкој изјави катарске амбасаде и „Ал Џазире“, о лажној информацији која је измишљена како би нанела штету руским медијима.

„Ово није први пут да се сајт телевизије ’Ал Џазире‘ користи како би се пласирала лажна информација или фотографија. Међутим, овог пута је страница изгледала као да је права, да је било изузетно тешко открити да је у питању превара“, наводи Хилала.

Циљ ове преваре, додаје он, био је да се направи конфликт између „Ал Џазире“ и руских медија, у светлу арапске кризе која тресе Персијски залив.

Наиме, на лажној интернет страници, која је урађена тако да личи на сајт „Ал Џазире“, појавила се информација о томе да су руски новинари добили десет милиона евра од амбасадора Саудијске Арабије да не пишу негативно о тој земљи.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала