Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

„Путинови помоћници“ долазе на РТ, а ко долази на Би-Би-Си?

© Sputnik / Nina ZotinaТелевизија РТ
Телевизија РТ - Sputnik Србија
Пратите нас
Амбасада Русије у Великој Британији критиковала је на свом налогу на Твитеру лист „Тајмс“ који је објавио два чланка у којима напада телевизију РТ.

У чланку под називом „Путинови помоћници“ новинари „Тајмса“ су написали да британски политичари који пристају да се појаве на РТ „пружају подршку пропаганди Кремља“. У другом чланку се тврди да у програмима телевизије углавном гостују посланици Лабуристичке партије.

„’Тајмс‘ пише да британски политичари појављивањем у програму РТ ’помажу Путину‘. Значи ли то да руски политичари помажу Терези Меј када дођу на Би-Би-Си?“, пита се Амбасада.

„’Тајмс‘ оптужује РТ за једностраност, а препоручује посланицима Конзервативне партије да не износе своје мишљење у програму телевизије. Дивно“, наводи се у коментару руских дипломата на други чланак.

Ово није први пут да Амбасада Русије у Великој Британији скреће пажњу јавности на чланке новинара „Тајмса“. Почетком октобра дипломате су исмејале чланак о томе да су ракете „Сојуз“ по снази лошије од „Ајфона“, тако што су аутору чланка препоручили да полети у космос на свом паметном телефону.

 

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала