Лавров: Гугл сâм оповргао манупулације на Јутјубу

© REUTERS / Maxim ShemetovМинистар спољних послова Русије Сергеј Лавров током састанка са својом колегиницом из Суринама
Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров током састанка са својом колегиницом из Суринама - Sputnik Србија
Пратите насTelegram
Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров цитирао је извештај Гугла о недостатку доказа о манипулацијама од стране РТ и других руских државних медија на платформи Јутјуб, коментаришући ову тему.
Главна уредница Спутњика Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Симоњанова о извештају „Гугла“: Као што су нас учили у школи...

„Више бих волео да се ограничим реакцијом самог Гугла. Нисам чуо да нас је Гугл оптужио за оно што сте управо рекли. Чуо сам да је од Гугла тражено да истражи ову ствар. А ове оптужбе су изнете тако да их Гугл потврди или оповргне. Гугл их је оповргао“, одговорио је Лавров на конференцији за медије на питање новинарке која је изјавила да Гугл наводно оптужује Русију за покушај да утиче на изборе за председника САД преко милиона лажних налога.

Лавров је нагласио да „ни РТ, ни било која друга руска структура нису злоупотребљавале Гугл, укључујући Јутјуб, током предизборне кампање у САД прошле године.“

„Саопштено је да је на два налог постављено неколико рекламних огласа, за то је плаћено нешто мање од пет хиљада долара. Страшна сума, наравно, за америчку председничку кампању. Ни у једном од ових огласа није пронађено ништа што би указивало на усмереност овог материјала на неку политичку или географску групу са неким нелегитимним циљевима. То вам је одговор који сам готово буквално цитирао на основу онога што је Гугл сам рекао“, истакао је Лавров.

Штанд новинске агенције и радија Спутњик у Владивостоку - Sputnik Србија
Спутњик никада није плаћао рекламе на Твитеру

Компанија Гугл је саопштила да није пронашла доказе о манипулацијама руске телевизије РТ и других руских државних медија на платформи Јутјуб. У документу се наводи да су неки покренули питање о коришћењу Јутјуба од стране телевизије РТ, медија који финансира руска влада. Истраживање Гугла „није открило доказе о манипулацији наше платформе или кршењу наше политике“. Компанија истиче да РТ и сви остали медији које финансира држава „настављају да поштују стандардна правила“.

Раније су амерички медији оптужили Русију да је подржала Трампа на изборима путем друштвених мрежа, али за то нису пружили никакве доказе. Друштвене мреже, укључујући Фејсбук и Твитер, обећале су да ће сарађивати о овом питању са одборима америчког Сената и Представничког дома који истражују наводно „мешање Русије“ у изборе и „завере Трампа са Русијом“. Постојање такве „завере“ негирали су и Кремљ и Бела кућа.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала