Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Руски „Роскомндазор“ упозорио ТВ канал „Франс 24“ да је нарушио закон

CC0 / / ТВ и даљински
ТВ и даљински - Sputnik Србија
Пратите нас
Руска агенција „Роскомндазор“ упозорила је осниваче телевизијског канала „Франс 24“, регистрованог у Русији, да нарушавају закон о медијима, саопштио је извор с телевизијског и радио-дифузног тржишта.

Проучивши лиценце, агенција је утврдила да редакцијску делатност телевизијског канала контролише инострано правно лице, што нарушава важеће норме.

Агенција је информисала оснивача телевизијског канала да рад медија може да буде заустављен одлуком суда. За непоштовање лиценцних ограничења, повезаних с оснивањем телевизијских канала, може бити поништена лиценца коју је издао „Медија комуникејшенс“ за емитовање програма „Франс 24“. 

Информацију о мерама за отклањање нарушавања неопходно је у најкраћем року доставити „Роскомнадзору“, уз одговарајуће документе.

Ова информација појавила се дан након што је високи аудио-визуелни савет Француске (ЦСА) упозорио телевизијски канал „РТ Франс“ у вези с његовим извештавањем о ситуацији у сиријској Гути, наводећи да је превод изјава Сиријаца био непрецизан. РТ је објаснио да је реч о техничком пропусту, који је отклоњен и саопштио да ће наставити да осветљава конфликт у Сирији са свих страна.

Директорка РТ Маргарита Симоњан је рекла да „за разлику од других, Русија може себи да приушти луксуз реципрочних мера“.

Иначе, француска агенција за надзор медија ЦСА, није увела санкције руској медијској кући РТ због извештаја о Сирији, али има овлашћење да је новчано казни или да јој одузме лиценцу за емитовање.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала