Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Захарова: Лондон игра све прљавије

© Sputnik / Екатерина Чеснокова / Уђи у фото-галеријуПортпаролка Министарства спољних послова Русије Марија Захарова на редовном брифингу
Портпаролка Министарства спољних послова Русије Марија Захарова на редовном брифингу - Sputnik Србија
Пратите нас
Британска радио-дифузна корпорација Би-Би-Си није се жалила Министарству спољних послова Русије због цурења података о њиховим запосленима, изјавила је портпаролка Министарства Марија Захарова.

„Није било притужби Би-Би-Сија до краја радног дана 29. децембра — нико из Би-Би-Сија није се обраћао служби за информације и штампу Министарства: није звала ни писала уредница дописне редакције. Иако су им сви телефони добро познати“, написала је Захарова на својој страници на Фејсбуку.

Према њеним речима, у 16.55 у суботу је стигао захтев дописника на који је Министарство одговорило, конкретно скретањем пажње новинара да није примљен никакав захтев од редакције у Москви.

 „Оно што је најинтересантније, наши одговори, наравно, нису били укључени у писање текста. То је намерно искривљавање чињеница. Одлично раде британски новинари. Њих могу да превазиђу само британски научници“, додала је Захарова.

„Мени редовно пишу и зову дописници Би-Би-Сија у Москви када им је нешто потребно. Овај пут нико није звао неколико дана. Зашто? Можда су чекали инструкције од некога из Лондона? Да није од оних који су у ’Тајмсу‘ склапали спискове Спутњика? Лондон игра све прљавије“, закључила је она.

Би-Би-Си је раније објавио да је послао притужбу руском Министарству спољних послова након објављивања личних података својих дописника из Москве упркос чињеници да Би-Би-Си није реаговао на објављивање имена новинара редакције Спутњика у британском „Тајмсу“.

Студио телевизије РТ у Москви - Sputnik Србија
Москва Лондону: Ако затворите РТ, затворићемо „Би-Би-Си“ у Русији

У четвртак је један број руских интернет извора објавио имена и фотографије запослених у редакцији Би-Би-Сија у Москви. Конкретно, линк на њихов списак, објављен на руском порталу „Пикабу“, објавила је телевизија „Дожд“ на свом званичном сајту. Корпорација је изјавила да је разочарана објавом. Захарова је навела да ова информација није тајна и да је доступна на друштвеним мрежама. Портпарол руског председника Дмитриј Пескова изјавио је да Москва осуђује објављивање личних података новинара Спутњика у британским медијима, што је без преседана и не одговара цивилизованим нормама и да у том смислу Кремљ разуме реципрочне кораке низа руских медија.

Раније је „Тајмс“ објавио фотографије осам запослених у британској редакцији Спутњика са њиховим именима и радним местима. У истом чланку наводи се позив члана шкотског парламента Алекса Кола Хамилтона британској влади да одузме имовину новинара агенције.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала