Француска телевизија покренула дечији програм о дезинформацијама, Путину и РТ-у

© Sputnik / Виталий Белоусов / Уђи у фото-галеријуМинистар спољних послова Русије Сергеј Лавров у посети редакцији телевизије РТ Франс у Паризу
Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров у посети редакцији телевизије РТ Франс у Паризу - Sputnik Србија
Пратите насTelegram
Француска државна телевизија „Франс 4“ покренула је програм у склопу курса за проучавање медија у којем се француској деци показује да наводно све информације у Русији контролише председника Владимир Путин, којег креатори програма називају „царем дезинформација“.

Тема једне од емисија је „Владимир Путин — цар дезинформација“, а њен циљ је да покаже деци у Француској „како се у Русији контролишу информације“. При томе, креатори програма кажу да је „Русија гигантска фабрика за производњу лажних вести“.

Деца која учествују у програму морају да реше неколико задатака. Први задатак захтева од деце да утврде да ли су приказане фотографије „праве или монтиране“. При томе, у случају Владимира Путина деци се приказују само најбоље фотографије председника, тако да деца закључе да су све његове слике наводно „под контролом“.

Главна уредница РТ-а и Спутњика Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Симоњанова коментарисала амерички извештај о позиву на борбу против РТ-a

Један од учесника програма, 15-годишњи Александар са тројним држављанством (Украјина, Француска и Молдавија) говори о Владимиру Путину рекавши да он наводно шаље опозицију у затворе, а да се данашња Русија не разликује од Русије из 1991-1992.

Други задатак је да се упореде текстови француских новина „Монд“ и телевизије „РТ Франс“. Након решавања тог задатка деца би требало да дођу до закључка да се у чланку „из Русије“ наводи непотпуна информација, јер РТ „финансира руска влада“, а у Русији, наводно, све директно контролише Владимир Путин. Лист „Монд“, за разлику од РТ-а, према мишљењу аутора, даје најкомплетније информације, јер га Владимир Путин „уопште не контролише“.

​Трећи задатак за децу је стварање профила Владимира Путина на друштвеној мрежи Твитер, где се прво објављује пост „Волим лажне вести“. После тога се води разговор о „фабрици тролова у Русији" и наводном утицају Руса на изборе у западним земљама“.

Главна уредница РТ и „Русија севодња“ Маргарита Симоњан коментарисала је објављивање програма у Француској као „врли нови свет“ као асоцијација на назив романа-антиутопије Олдоса Хакслија.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала