Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Велика Британија казнила телевизију РТ „због непристрасности“

© Sputnik / Vladimir Astapkovich / Уђи у фото-галеријуТелевизија РТ
Телевизија РТ - Sputnik Србија
Пратите нас
Британски медијски регулатор „Офком“ (Ofcom) саопштио је да је казнио руску телевизију РТ са 200.000 фунти, и то због кршења правила емитовања.

Истрага је показала да у периоду од 17. марта до 26. априла 2018. године у седам вести РТ није показао потребну непристрасност у материјалима, наводи се у саопштењу регулатора. Служба је пронашла учестало кршење правила у кратком временском интервалу.

У програму је било речи и о политичким несугласицама и о актуелним политичким питањима. Између осталог, било је речи и о реакцији Владе Велике Британије на тровање бившег припадника ГРУ Сергеја Скрипаља и његове кћерке у Солсберију, као и о сиријском конфликту.

Телевизија РТ је изразила негодовање због казне, пре свега зато што је изречена пре одлуке суда, који је требао да утврди да ли постоји основа за овакве претензије британског медијског регулатора „Офком“ против РT-а.

При томе, сума која је одређена значајно превазилази казне које су биле изречене другим медијима за тако озбиљне прекршаје, као што су распиривање мржње и позиви на насиље — док у исто време овај медијски регулатор субјективно оптужује РТ за „недовољну непристрасност“.

До сада је највећа казна за кршење непристрасности, за шта се оптужује РТ, износила — 30.000 фунти. Платио ју је „Ислам ченл“ (Islam Channel) за кршење правила у укупном трајању од 24 часа у току пет недеља.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала