Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Бисер летонске обавештајне службе: Казнили РТ због уредника Спутњика

CC BY 2.0 / Bryan Ledgard / Riga, LatviaРига, престоница Летоније
Рига, престоница Летоније - Sputnik Србија
Пратите нас
Главна уредница телевизије РТ Маргарита Симоњан исмејала је одлуку власти Летоније које су забраниле седам канала медијске куће РТ, јер су мислили да се на челу те куће налази главни уредник Дмитриј Кисељов.
„Летонска обавештајна служба сматра да је на челу РТ Дмитриј Кисељов. Америчка обавештајна служба сматра да је емисија на РЕН ТВ, коју сам водила 2011. године, утицала на америчке изборе. Британска обавештајна служба сматра да су Скрипаље отровали ( Руси Александар) Петров и (Руслан) Боширов. То је добра вест. Са таквим обавештајним службама немамо чега да се плашимо“, написала је Симоњанова  на друштвеној мрежи Телеграм.

Раније је саопштено да је Национални савет за електронске медије у Летонији донео одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи, јер су наводно у власништву Дмитрија Кисељова.

Дмитриј Кисељов обавља дужност генералног директора МИА „Русија севодња“,  чији је део и Спутњик. Он је изјавио да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти. Кисељов је додао да нема никакве везе са медијском кућом РТ. 

Подсетимо, Европска унија је 17. марта 2014. године увела санкције против низа физичких и правних лица у светлу догађаја у Украјини, укључујући и против генералног директора агенције „Русија севодња“ Дмитрија Кисељова.

 

Прочитајте још:

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала