Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

Симоњанова: Ма шта говорио Гугл преводилац, Кисељов нема везе са телевизијом РТ

© Sputnik / Владимир Трефилов / Уђи у фото-галеријуГлавна уредница Спутњика и РТ Маргарита Симоњан
Главна уредница Спутњика и РТ Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Пратите нас
Главна уредница РТ-а и МИА „Русија севодња“ је поводом забране пет ТВ канала РТ-а у Литванији поновила да генерални директор МИА „Русија севодња“ Дмитриј Кисељов нема везе са медијском кућом РТ.
„Дмитриј Кисељов нема никакве везе са телевизијом 'Раша тудеј' “ , навела је Симоњанова на свом Телеграм-каналу. Он је на челу новинске агенције МИА 'Русија севодња'", ма какав превод дао Гугл преводилац, рекла је она.

Литванска комисија за радио и телевизију претходно је забранила емитовање пет РТ канала у земљи.

Подсетимо, и Национални савет за електронске медије у Летонији донео је одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи. Како се наводи, реч је о ТВ каналима  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Одлуку су објаснили чињеницом да канали наводно припадају Кисељову, коме је ЕУ увела санкције.

Главна уредница РТ-а и Спутњика Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Симоњан: Чекамо да се борби против РТ-а придружи и Естонија

Међутим, Кисељов нема никакве везе са медијском кућом РТ, чији је главни уредник Симоњанова. Против ње ЕУ није увела никакве санкције.

Кисељов је рекао да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти.

Власти балтичких земаља више пута су ометале рад руских медија.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала