Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на
 - Sputnik Србија, 1920
СВЕТ
Најновије вести из света

„Вашингтон пост“ признао преваре у текстовима новинара који су за „Русијагејт“ добили Пулицера

© AP Photo / Lauren Victoria BurkeВашингтон пост
Вашингтон пост - Sputnik Србија, 1920, 13.11.2021
Пратите нас
„Вашингтон пост“ је уклонио велике делове из своја два текста објављена у марту 2017. и фебруару 2019. која су била базирана на дискредитованом „Стиловом досијеу“, после чега су уследили позиви да се том америчком листу одузме Пулицерова награда због, како је оцењено, немилосрдног извештавања о „Русијагејту“.
„Стилов досије“ је, иначе, био део политичког опозиционог истраживачког пројекта за фирму која радила за председничку кампању Хилари Клинтон 2016, а у ком су изнете тврдње о наводном дослуху Доналда Трампа и Русије.
Трамп је више пута означио досије као лажан, истичући да представља део злонамерног напора који финансирају његови политички противници да би му нанели штету.
У петак се „Вашингтон пост“ овим поводом огласио саопштењем, а извршна уредница листа Сели Базби је навела да више не може да подржи тачност тих елемената приче у којима је погрешно идентификован примарни извор за најекстремније тврдње из досијеа, укључујући и да је Трамп „оскрнавио“ московску хотелску собу тако што је тамо наводно довео проститутке.
У напомени уредника за чланак из 2017, лист је навео да је њихов оригинални извештај „био у супротности са наводима федералне оптужнице“, подигнуте у новембру 2021. Слична напомена је додата и у чланку из 2019. који се односи на „Русијагејт“.
„Вашингтон пост“ је раније додао уредничке напомене у још неколико спорних извештаја о „Русијагејту“ о наводном мешању и хаковању, а лист је доживео јавну осуду у петак јер је на листу исправљених текстова придодао још два, преноси РТ.
Амерички новинар и политички коментатор Мајкл Трејси указао је да су аутори сада практично повученог текста, Том Хамбургер и Розалинд Хелдерман, добили Пулицерову награду за „извештавање о ‘Русијагејту’ у тачно том временском периоду“.
„Не можете а да се не запитате да ли су још негде направили грешке, зар не?“, навео је Трејси. И други корисници друштвених мрежа затражили су да новинари дају отказ и да им се одузме Пулицерова награда.
Поједини су поставили питање зашто „Вашингтон пост“ није у потпуности повукао своје дискредитоване извештаје.
Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала