- Sputnik Србија, 1920
РУСИЈА
Најновије вести, анализе и занимљивости из Русије и Заједнице независних држава

ЕУ забранила емитовање Спутњика и РТ-а на својој територији

© Sputnik / Илья Питалев / Уђи у фото-галеријуЛого телевизије РТ
Лого телевизије РТ - Sputnik Србија, 1920, 02.03.2022
Пратите насTelegram
Европска унија је, у оквиру пакета санкција због руске војне операције у Украјини, забранила емитовање и дистрибуцију садржаја Спутњика и РТ-а у ЕУ.
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму, који нико не може да угаси.
Све лиценце и уговори европских организација за дистрибуцију сигнала и садржаја РТ-а и Спутњика биће укинути, наводи се у одлуци ЕУ.
„Савет ЕУ данас је увео додатне рестриктивне мере као одговор на неиспровоцирану и неоправдану војну агресију Русије на Украјину. ЕУ ће по хитном поступку обуставити емитовање Спутњика и РТ/Russia Today (РТ на енглеском, РТ у Великој Британији, РТ у Немачкој, РТ у Француској и РТ на шпанском језику) у Европској унији или усмерену на Европску унију, све док се агресија на Украјину не заустави и док Руска Федерација и са њом повезани медији не престану да спроводе активности дезинформисања и манипулације информацијама против ЕУ и њених држава-чланица“, наводи се у саопштењу.
Како се тврди у документу, РТ и Спутњик „играју важну улогу у промовисању и подршци војне агресије против Украјине, као и у дестабилизацији њених суседних земаља“.
„Да би оправдала и подржала своју војну агресију на Украјину, Руска Федерација предузима континуирано и усаглашено дезинформисање и манипулацију информацијама против припадника цивилног друштва у ЕУ и суседним земљама, озбиљно искривљујући и манипулишући чињеницама“, истиче Савет ЕУ.
„Операторима је забрањено да емитују или обезбеђују, омогућавају или на други начин помажу у емитовању било ког садржаја правних лица, организација или структура наведених у Прилогу XV, укључујући пренос или дистрибуцију било каквим средствима, као што су кабловска, сателитска, ИП-ТВ, интернет услуга провајдера, веб платформе или апликације за дељење видео записа, било да су нове или унапред инсталиране“, додаје се у документу.
Раније су сервиси Googlе Discover и Google News ограничили приказивање материјала из свих ресурса медијске групе „Русије севодња“, а компанија „Мета“ (Фејсбук) искључила је апликације свих ресурса агенције.
„Русија севодња“ је међународна медијска група чија је мисија брзо и уравнотежено извештавање о догађајима у свету, информисање публике о различитим погледима на кључне догађаје. Медијска група „Русија севодња“ представља низ информативних ресурса: у иностранству – то је међународна новинска агенција и радио Спутњик, у Русији – РИА Новости, Прајм, ИноСМИ, Украина.ру, Балтњуз и ТОК. Пратите вести медијске куће на нашим каналима на Телеграму.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала