Слушајте Sputnik
    Европа
    Преузмите краћи линк
    1470
    Пратите нас

    Отварање дописничког бироа агенције Спутњик у Единбургу буквално је „увредило“ водеће медије у Великој Британији, пише новинар Гордон Макинтајер Кемп у чланку за шкотске новине „Нешенел“.

    Британске новине прогласиле су руску новинску агенцију „државним гласилом све бескомпромиснијег Путиновог режима“ и „гласом Кремља“.

    Према мишљењу аутора чланка, такве изјаве представљају „чисту пропаганду“, пошто британски новинари нису покушали „да понуде објективну анализу онога што се дешава“.

    „Могуће је да неко треба да им укаже на чињеницу да светска служба Би-Би-Си емитује вести из 74 бироа широм света (што је два пута више него Спутњик) и шири ставове Уједињеног Краљевства о догађајима у свету, што би критичари сасвим лако могли да назову пропагандном активношћу“, наводи се у чланку.

    Аутор сматра да ће Спутњик, заиста, преносити другачији поглед на светска дешавања који се разликује од погледа Би-Би-Сија или „Фокс њуза“. Притом, део репортажа биће посвећена самој Шкотској и њих ће припремати „изузетно талентовани“ грађански новинари.

    „Би-Би-Си нема монопол на истину, а истина је да извештавање Спутњика о догађајима из света није тенденциозније и пристрасније у односу на извештавање других информативних медија“, закључује новинар.

     

    Тагови:
    руска пропаганда, Европа
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога