Слушајте Sputnik
    Европа
    Преузмите краћи линк
    1331
    Пратите нас

    Литванска комисија за радио и телевизију забранила је емитовање пет РТ канала у земљи, саопштио је представник регулатора.

    Међу њима су РТ, РТ HD, РТ Spanish, РТ Documentary HD и РТ Documentary.

    Главна уредница РТ-а и МИА „Росија севодња“ Маргарита Симоњан изјавила је раније, поводом става шефа литванске дипломатије о раду ових руских медија у његовој земљи, да очекује се Литванији и Летонији у борби против РТ-а и ускоро прикључити и Естонија.

    С тим у вези, шеф литванске дипломатије Линас Линкјавичус изјавио је да је локалној комисији за радио и телевизију препоручио да забрани емитовање РТ-а.

    Раније је и шеф естонске дипломатије Урмас Рејнсалу саопштио да влада такође истражује могућност забране емитовања те телевизије.

    Подсетимо, Национални савет за електронске медије у Летонији донео је одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи. Како се наводи, реч је о ТВ каналима  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Одлуку су објаснили чињеницом да канали наводно припадају генералном директору МИА „Русија севодња“ Дмитрију Кисељову, коме је ЕУ увела санкције.

    Међутим, Кисељов нема никакве везе са медијском кућом РТ, чији је главни уредник Симоњанова. Против ње ЕУ није увела никакве санкције.

    Кисељов је рекао да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти.

    Власти балтичких земаља више пута су ометале рад руских медија.

    Тагови:
    забрана, Литванија, РТ
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога