Откривен отисак великог диносауруса месождера

Диносаур
Диносаур - Sputnik Србија
У Боливији, 64 километара североисточно од града Сукра, пронађен је отисак двоножног диносаура месождера који је био висок око 15 метара.

Група палеонтолога открила је у југоисточној Боливији отисак  диносауруса који датира од пре око 80 милиона година, преноси „Расон“. Отисак од око  1,2 метара у пречнику окарактерисан је као „једно од највећих открића ове врсте“.

Диносаурус, који је оставио отисак је теропод албеисаури, „двоножни месождер, који је живео у периоду горње креде. Био је висок више од 15 метара“, тврди истраживач Омар Медина.

© REUTERS / David MercadoОтисак диносауруса од око 1,2 метара у пречнику квалификују се као "једно од највећих открића ове врсте" .
Отисак диносауруса од око 1,2 метара у пречнику квалификују се као једно од највећих открића ове врсте . - Sputnik Србија

Према  његовим речима, у последњих неколико месеци пронађени су у истом подручју и  други трагови теропода врсте мегараптор.

Боливијски истраживач напомиње да ново откриће може помоћи  да се „утврди миграциони пут диносауруса у Јужној Америци“.