Скица НАСА открила: Поред Ниша се налази космички левак, истраживачи стижу у Србију

© Wikipedia / Aleksic IvanНиш, панорама
Ниш, панорама - Sputnik Србија
Група страних и домаћих „научника“ испитиваће наредних месеци „воду, земљу и ваздух“ Ниша и околине како би пронашли тачку која има фигуративни назив „космичка врата“.

То парче нишке земље је, како тврде, део „космичког левка“, што представља путању где таласи сто пута брже путују од земљине кугле до космоса, пише портал „А1 инфо“.

Туристи фотографишу гејзир у Националном парку Јелоустон у Вајомингу - Sputnik Србија
Заборавите на астероиде, НАСА открива праву опасност за човечанство

Као претходница том тиму, у Нишу се ових дана поново, после 15 година, нашао Ђорђе Шпирић Фраксон, „научни истраживач паранормалних“ појава који је иницијатор истраживања.

„Скица по којој сам установио да се баш на овом месту налазе космичка врата потиче из НАСА која је после истраживања дошла до овог закључка. Циљ истраживања је да се пронађе најидеалније место на земљи где се лече ментална обољења као што су разне фобије, страхови, последице разних стресова и сличне појаве“, прича он.

Шпирић ће, како појашњава, по скици из НАСА покренути тимско истраживање у граду и околини, где би требало да пронађу парче нишке земље „где планета земља заправо има најбржу, најфлексибилнију таласну комуникацију са космосом, а што представља најделотворније место за лечење фобија и сличних обољења“. Фраксон каже да је био шокиран када је похађајући једну студијску групу чуо да левак иде директно из Србије односно из Ниша и околине.

„Према тој полутајно објављеној скици, на овом простору југоистока Србије у пречнику од 40 километара, налази се једино место на земаљској кугли чији таласи у највећем интензитету погодују излечењу људи који су на пример имали саобраћајни удес, па не могу поново да седну за волан, преживели развод, па сада имају велике проблеме са социјализацијом, неко је преживео напад ножем, па се сада боји да изађе на улицу… Широк је појам тих стечених емоција.“

Честица - Sputnik Србија
Револуционарно откриће: Пронађена „анђеоска честица“

„У сваком случају, на простору Ниша и околине се налази једно или више места, доказаће истраживање, где земља најбоље комуницира са космосом“, рекао је Шпирић.

Он додаје да још истражују каква врста таласа утиче на ментална обољења.

„Надам се да ћемо после дужих анализа моћи да будемо мало прецизнији како и на који начин ова средина делује ’срећно‘ на људе. Ова истраживања немају никакву везу са гатарама, врачарама и сличним појавама, већ се наслањају на истраживања великог научника Николе Тесле који је имао своје теорије о постојању једног таквог места. Искрено, када сам видео скицу и схватио да је у питању Град Ниш, сетио сам се да сам овде имао изузетно много успеха у терапијама, тако да сам одмах одлучио да дођем овде и нема новца који би ме у томе спречио. За долазак у Ниш сам имао подршку неколико научних истраживача, а највише ми значе речи Кена Баклана, професора који испитује утицаје магнета“, прича Шпирић.

О такозваном „космичком левку“ (види слику) се малтене ништа не зна у јавности, каже Шпирић.

Црна рупа - Sputnik Србија
ОТКРИЋЕ: Црне рупе ипак нису потпуно црне

„Није ми пријатно ако неко каже да ја од овог истраживања имам неке користи јер ја ту не видим новац. Ја живим удобно у Аустралији, радим терапије и није ми потребно да себе излажем било каквим егзистенцијалним ризицима, али ово је толико интригантно да сам морао да седнем у авион и одмах дођем у Ниш како би почео да истражујем“, истакао је Шпирић.

Он је додао да следеће недеље долази један амерички истраживач како би почела мерења.

„У многе ствари се не разумем, али знам ко зна, тако да ће један по један научник долазити у Ниш из земље и иностранства како би испитивали земљиште, магнетни електрицитет, електромагнетне таласе и све друго што је потребно како би доказали да се баш на овом парчету нишке земље налази место где ’таласи јуре‘ у односу на друге делове земљине кугле. О свим закључцима ћу да обавестим Владу Србије јер ово није мој приватни пројекат већ национална ствар“, напомиње овај рођени Сарајлија.