НЛО

Научници утврдили: Како би људи реаговали на ванземаљце

CC0
    С оне стране науке (32)
    0 137

Упркос великом броју научнофантастичних и хорор филмова о злим створењима са других планета, изгледа да већина људи има другачије мишљење о ванземаљцима.

Низ студија тима истраживача Државног универзитета Аризоне у Тампи, представљених током годишњег заседања Америчког удружења за унапређење науке, показује да се већина људи не плаши ванземаљаца, чак су и оптимисти кад је реч о контакту са њима, наводи часопис „Сајенс“.

Током прве студије, научници су истраживали 15 чланака који су покрили три догађаја: откривање могућих фосилизованих микроба на Марсу из 1996, откривање периодичног затамњења Табијеве звезде 2015. што може указивати на присуство вештачке ванземаљске мегаструктуре, и прошлогодишње откриће егзопланете налик Земљи.

Након скенирања чланака специјалним софтверским алатима, научници су утврдили да садрже „три пута више речи које побуђују позитивне емоције (као што су срећа, узбуђење) у односу на негативне“.

Током друге студије, научници су интервјуисали 500 људи које су питали да опишу како би они и човечанство реаговали на објављивање вести о сусрету са ванземаљским микробима. Испитаници су „претежно позитивно реаговали“.

Трећа студија, која је укључивала интервју са другом групом од 500 људи, показала је да би људи реаговали много повољније на појаву ванземаљаца (у овој, хипотетичкој ситуацији — микроба) него на креирање вештачког живота на Земљи.

Међутим, „Сајенс магазин“ истиче да „студије нису разматрале да ли би се људи осећали другачије ако би се открила стварна ванземаљска бића а не микроби и у том случају „реакције би могле да буду потпуно супротне“.

Тема:
    С оне стране науке (32)