Нови орган

Откривен нови орган у људском телу

© Photо: en.wikipedia.org
    0 401

Научници у Институту за медицинска истраживања Гарван у Аустралији открили су нови микро орган у људском телу. Исти орган откривен је и код мишева, извештава часопис „Сајенс алерт“.

Научници тврде да ти органи доприносе функционисању имунолошког система.

У погледу структуре, нови органи су ситни и равне површине. Интегрисани су у лимфне чворове. Научници су их прво пронашли код мишева и назвали их субкапсуларним пролиферативним жаришама (СПФ).

Те структуре се формирају на кратко време и мали су, због чега их истраживачи раније нису открили.

Лимфоцити се рађају у лимфним чворовима, где лимф носи антигене који заузврат изазивају примарни имуни одговор. Што се тиче пронађених нових органа, они садрже многе ћелије, укључујући Б ћелије, које се могу трансформисати у меморијске ћелије. Они садрже информације о вирусу. Зато Б ћелије играју виталну улогу у активирању антигена неопходних за борбу против понављајућих инфекција.

Научници претпостављају да ти нови микро органи служе као центри за сакупљање лимфоцита, што их чини важним у борби против инфекција и вируса.

орган, имунитет, наука