Widgets Magazine
Слушајте Sputnik
    Маргарита Симоњан: Пољска нас, нажалост, није изненадила. Жао нам је што људи који затварају станицу која емитује програм другачијег садржаја настављају да верују да живе у демократији.

    Симоњанова писала „Гардијану“

    © Sputnik / Сергеј Пјатаков
    Русија
    Преузмите краћи линк
    1510

    Главна уредница агенције Спутњик и телевизијског канала РТ Маргарита Симоњан упутила је писмо британском листу Гардијан, у којем је навела да оптужбе на рачун РТ сведоче о неприхватању западног „медијско-политичког естаблишмента да изгуби монопол“ у информисању.

    „Мислим да чињеница да Светска служба Би-Би-Сија, немачка Дојче веле и амерички Савет за извештавање добијају знатно више финансијских средстава од РТ-а да би ширили ставове влада својих земаља пред глобалном публиком. То показује да медијско-политички естаблишмент Сједињених Држава и Европе не желе да изгубе монопол на пласирање информација“, навела је Симоњанова у писму које је објавио Гардијан. 

    Према речима Маргарите Симоњан, „сви инострани медији морају да се придржавају некаквог утврђеног сценарија (о извештавању о предизборној кампањи) како не би били оптужени за пристрасност“. 

    „И верујте да то није неутралност. Једини прихватљиви приступ био је да се ’подржи Клинтонова, а да се напада Трамп“, наведено је у писму. 

    „Једина оптужба обавештајних служби на рачун РТ-а састоји се у томе да је телевизијски канал критиковао Клинтонову, објављујући у својим репортажама о њој реалне чињенице. И то је наш такозвани злочин! Каква запањујућа подршка слободи говора и новинарству“, пише Симоњанова. 

    Америчке обавештајне службе објавиле су 6. јануара извештај у којем су поново оптужиле Русију за „умешаност у ток америчких избора“, али су одбиле да предоче било какве доказе за своје тврдње, позивајући се на поверљивост истраге. 

    У извештају је закључено да је Русија извела тајне операције како би утицала на исход избора, уз помоћ репортажа руске телевизије и објава на друштвеним мрежама. 

    У извештају се наводе и бројни цитати из блогова и јавних саопштења Маргарите Симоњан, које аутори документа називају потврдом везе РТ-а с властима Русије. 

     

    Тагови:
    председнички избори у САД, извештај, АНБ, Дојче веле, ФБИ, Би-би-си, Гардијан, ЦИА, Спутњик, РТ, Доналд Трамп, Маргарита Симоњан, САД, Русија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога