Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 151
    Пратите нас

    Чини се да британски лист „Тајмс“ припрема да наведе причу РТ како намерава да затвори своје рачуне у британској државној банци као пример лажних вести намењених даљој политици Кремља. РТ наводи чињенице.

    Прича је почела 2016. године, када је Национална вестминстерска банка (НатВест) упутила писмо телевизији „Русија севодња“ у Великој Британији (Russia Today TV UK Ltd) наводећи да јој више неће пружати банкарске услуге. У писму се наводи да цела група Краљевске банке Шкотске, чији је део НатВест, више неће бити доступна РТ, да је одлука коначна и да није предмет расправе.

    Главна уредница РТ Маргарита Симоњан поделила је ове вести на свом Твитеру. Многи коментатори су изразили огорченост због ове одлуке која је сматрана нападом на медијску кућу која је често ишла против прича које превладавају у мејнстрим британским медијима. Чињеница да је Краљевска банка под контролом Британског трезора навела је неке људе да верују да је одлука можда донета под утицајем британске владе.

    Скорашње затварање било је медијски покривено широм света, а коментарисали су га високи руски званичници, укључујући и министра спољних послова Сергеја Лаврова. На крају је НатВест изабрао да промени одлуку.

    У четвртак је „Тајмс“ послао РТ захтев да коментарише причу коју очигледно припрема о првобитној одлуци НатВеста, тврдећи да је РТ изазвала међународну критику Британије објављивањем лажне приче. У захтеву се наводи да је РТ лажно извештавала како би подржала причу руске владе.

    Наводи су очигледно засновани на чињеници да је писмо упућено телевизији РТ у Великој Британији (РТ УК), а не самом каналу.

    Чини се да се „Тајмсова“ прича не разликује од онога што су остали британски медији објављивали у то време.

    Већ тада је телевизија РТ објаснила да је прекид финансијског пословања компаније, на који се РТ УК ослања за исплату плата десетини радника и других кључних трошкова, могао да утиче на рад станице.

    Заправо, „Тајмс“ је већ питао РТ о односима између НатВеста и РТ УК 18. октобра 2016. године, када му је експлицитно речено да је „НатВест води банкарско пословање РТ УК“, који је филијала РТ у Великој Британији. Тај захтев „Тајмса“ је, иронично, потписан истим именом као и најновији имејл.

    Слично:

    Симоњанова: Угрожавање слободе говора у Француској
    Макронове лажи о Спутњику и РТ — неваспитање и јефтин водвиљ
    Тагови:
    лажне вести, Национална вестминстерска банка, Тајмс, РТ, Велика Британија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога