Слушајте Sputnik
    Телевизија РТ

    „Путинови помоћници“ долазе на РТ, а ко долази на Би-Би-Си?

    © Sputnik / Nina Zotina
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 370

    Амбасада Русије у Великој Британији критиковала је на свом налогу на Твитеру лист „Тајмс“ који је објавио два чланка у којима напада телевизију РТ.

    У чланку под називом „Путинови помоћници“ новинари „Тајмса“ су написали да британски политичари који пристају да се појаве на РТ „пружају подршку пропаганди Кремља“. У другом чланку се тврди да у програмима телевизије углавном гостују посланици Лабуристичке партије.

    „’Тајмс‘ пише да британски политичари појављивањем у програму РТ ’помажу Путину‘. Значи ли то да руски политичари помажу Терези Меј када дођу на Би-Би-Си?“, пита се Амбасада.

    „’Тајмс‘ оптужује РТ за једностраност, а препоручује посланицима Конзервативне партије да не износе своје мишљење у програму телевизије. Дивно“, наводи се у коментару руских дипломата на други чланак.

    Ово није први пут да Амбасада Русије у Великој Британији скреће пажњу јавности на чланке новинара „Тајмса“. Почетком октобра дипломате су исмејале чланак о томе да су ракете „Сојуз“ по снази лошије од „Ајфона“, тако што су аутору чланка препоручили да полети у космос на свом паметном телефону.

     

    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога