Београд0°C
Ниш+ 1°C
Слушајте Sputnik
    Штанд телевизије РТ на Међународном сајму аудио-визуелног садржаја у Кану

    РТ открива: Како је „Твитер“ покушао да нас „рекетира“

    © Sputnik/ Екатерина Чеснокова
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 250

    Телевизија РТ одговорила је на тврдње да су РТ и Спутњик покушали да се мешају у америчке изборе 2016. године, откривајући да је овај гигант друштвених медија био тај који је предложио РТ-у да постави велики број огласа реклама на својој платформи пре гласања. Најбољи део овога? РТ је одбио предлог „Твитерa“.

    У четвртак је америчка друштвена мрежа „Твитер“ саопштила да је одлучила да блокира оглашавање са налога у власништву РТ-a и Спутњика на својој платформи. Компанија је саопштила да је своју одлуку донела након „ретроспективног рада“ у вези са америчким председничким изборима 2016. и у светлу „закључка америчке обавештајне заједнице да су и РТ и Спутњик покушали да се мешају у изборе у име руске владе“. Главнa уредницa Спутњика и РТ-а Маргарита Симоњан објавила је одговор, док су корисници „Твитера“ критиковали компанију, тврдећи да је његова одлука, чисто и једноставно, цензура.

    У посебном коментару, РТ је открио да без обзира на данашње тешке оптужбе Твитера о наводном мешању руских медија у америчке изборе, још током предизборне трке сама компанија је покушала да убеди руског емитера да купи велику рекламу и прошири свој утицај међу бирачима.

    Заменик главне уреднице РТ-а, Кирил Карнович Валуа, објаснио је да су током преговора у априлу 2016. директори за маркетинг и сарадњу компаније „Твитер“ изложили медијску стратегију за емитера у специјално прилагођеној презентацији о предностима њихове платформе.

    ​РТ наводи да је Твитер подстакао мрежу да богато потроши средства, приказујући своју платформу и наглашавајући свој широки домет међу бирачима. Твитер је обећао РТ-у низ погодности, укључујући и прилагођене емотикон-хаштагове за повећање свести о бренду РТ, прилагођену аналитику и истраживања, ексклузивно затворено бета-тестирање нових функција Твитера, па чак и посвећени тим који би емитеру помагао у прилагођавању садржаја и стратегије.

    РТ је Твитеру учинио услугу да не објављује ниједан поверљиви финансијски детаљ овог предлога, нити имена особа укључених у овај предлог, али је објавио „скриншот“ „изјаве о мисији“ коју је написао „Твитер“, која позива РТ да „достави непристрасно гледиште о изборима у Сједињеним Америчким Државама са предностима користећи моћну технологију ’Твитера‘ за дистрибуирање поруке у реалном времену“.

    ​Шта се десило са „Твитеровом“ понудом? РТ наводи да ју је емитер одбио због превелике цене и недостатка вере да ће кампања служити интересима мреже.

    Уместо тога, РТ је кренуо традиционалним путем и потрошио само 275 хиљада долара на конвенционално оглашавање својих новости на Твитеру 2016. године, у складу са стандардима медијске индустрије. Карнович Валуа наводи да је само мали део тога заправо отишао на покривање избора у САД. Штавише, РТ је 2017. године заправо прекинуо своје оглашавање на Твитеру, наводећи „незадовољавајуће резултате“ из претходне године.

    Слично:

    Русија: Одлука „Твитера“ о РТ-у и Спутњику је блокирање медија — следи одговор
    Спутњик никада није плаћао рекламе на Твитеру
    Тагови:
    оглашавање, понуда, Твитер, Спутњик, РТ, Русија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога