Слушајте Sputnik
    Руска амбасда у Лондону

    Руска амбасада у Британији шалом одговорила „Дејли мејлу“

    © CC BY-SA 3.0 / Kbthompson
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 580
    Пратите нас

    Руска амбасада у Великој Британији шаљиво је одговорила на чланак „Дејли мејла“ о телевизији РТ и агенцији Спутњик.

    „Ми не тврдимо да је свако ко је против Кремља жртва завере из иностранства. Али морамо да схватимо зашто је Вајтхол желео да у Москви постави сопствену телевизијску и радио-компанију под називом Би-Би-Си или новинску агенцију звану Ројтерс, како то сада звучи, Робинсоне?“, пише у саопштењу амбасаде на Твитеру.

    ​У свом чланку, колумниста Ник Робинсон пише да руске власти користе лажне вести како би утицале на политичке догађаје у свету.

    „Ја не тврдим да су сви који су подржавали ’брегзит‘ или независност Шкотске били под утицајем завере из иностранства. Али морамо да схватимо зашто је Кремљ желео да постави сопствену телевизијску компанију РТ или Раша тудеј у Лондону и новинску агенцију Спутњик у Единбургу“, написао је Робинсон. 

    Руска дипломатска мисија у Лондону редовно указује на грешке и искривљавање чињеница у медијима и често збија шале над чланцима британских новина.

    Слично:

    Руска амбасада у САД: Не ограничавајте слободу медија
    Амбасада Русије Лондону: Дајте нам да проверимо наводе о „брегзиту“
    Тагови:
    шала, Амбасада Русије у Лондону, Велика Британија, Русија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога