Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 415
    Пратите нас

    Главна уредница телевизије РТ и агенције Спутњик Маргарита Симоњан коментарисала је британску истрагу о „мешању“ Русије у „брегзит“.

    „Британски стручњаци за односе са јавношћу нису довољно добро одрадили свој посао да покажу предности Велике Британије у ЕУ и свалили су свој неуспех на РТ и Спутњик. Они не могу да се помире са тиме да њихови суграђани могу да размишљају сами, да читају нешто друго осим ’Тајмса‘ и да гласају како желе“, истакла је она.

    Раније су британски медији објавили вести о истрази агенције за комуникације „89up“ о наводним покушајима Русије да утиче на исход референдума о изласку Велике Британије из Европске уније. Најпознатији клијент те агенције је кампања која промовише потребу да Велика Британија остане у ЕУ.

    Према том истраживању, објављивања руских медија, конкретно РТ и Спутњика, и њихова дистрибуција на друштвеним мрежама имали су четири пута већи утицај на „брегзит“, него објављивања званичне кампање за излазак Велике Британије из Европске уније.

    Подаци истраживања упућени су у парламентарне одборе који учествују у истрази о „мешању“ Русије у „брегзит“.

     

    Слично:

    У трци за сензацијом: Како су РТ и Би-Би-Си шокирали британске медије
    Амбасада Русије у Лондону се „извинила“ за немешање у „брегзит“
    Тагови:
    Брегзит, мешање, Маргарита Симоњан, Русија, Велика Британија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога