Слушајте Sputnik
    Главна уредница РТ-а и Спутњика Маргарита Симоњан

    Симоњанова коментарисала амерички извештај о позиву на борбу против РТ-a

    © Sputnik / Vitaly Belousov
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 260

    Главна уредница новинске агенције „Русија севодња“ и телевизије РТ Маргарита Симоњан коментарисала је рад телевизије након позива Института за политику Блиског истока из Вашингтона на борбу против ове телевизије.

    Према њеним речима, Институт је написао извештај о арапској редакцији РТ-а, где је анализирао рад телевизије и изразио забринутост због раста њене публике.

    „Према агрегатору Алекса, сајт РТ на арапском језику је невероватно популаран у арапском свету, често превазилазећи сајтове телевизије Ел Џазире и Ал Арабије“, цитирала је Симоњанова ауторе извештаја.

    Чланци РТ-а о Сирији описани су у извештају као „кратки и јасни, са линковима на многе изворе, од агенције Франс прес до руског Министарства одбране, како би се пренела потпуна слика о ономе што се догађа у Сирији из неколико углова“.

    „Закључак Института из Вашингтона: веома смо популарни међу арапском омладином, јер добро радимо — и зато се морају борити против нас“, написала је Симоњанова на свом налогу на Твитеру.

    Ситуација са руским медијима на Западу последњих година постаје све тежа.

    Због санкција британског Министарства финансија 2015. године банка „Берклиз“ је затворила рачуне новинске агенције „Русија севодња“, у чијем саставу је Спутњик. Тада је руководство агенције овај корак прогласило манифестацијом цензуре.

    Европски парламент је у новембру прошле године усвојио резолуцију која се односи на потребу за супротстављањем руским медијима, при чему су као главне претње у документу наведени Спутњик и РТ. Председник Русије Владимир Путин рекао је да усвајање овог документа показује деградацију представе о демократији у европском друштву.

    Осим тога, Министарство правде САД је ставило на списак страних агената телевизију „РТ Америка“ и партнерску компанију „Спутњик — Рестон транслејтер“. Америчке власти такође су наложиле да се агенција „РИА глобал“, која се бави производњом садржаја за агенцију и Радио Спутњик, региструје као страни агент.

    Бројни западни политичари, укључујући америчке сенаторе и конгресмене, као и француски председник Емануел Макрон, оптужили су Спутњик и РТ за мешање на изборе у Сједињеним Америчким Државама и Француској, али нису пружили никакве доказе. Званични представници Русије такве изјаве сматрају неоснованим.

    Тагови:
    Русија севодња, РТ, Маргарита Симоњан, САД, Русија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога