Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    11643
    Пратите нас

    Спутњик и РТ не крију да су руски државни медији, прокоментарисала је главна уредница ових медија Маргарита Симоњан извештај немачке обавештајне службе, која је назвала ове медијске сервисе главним инструментима утицаја Русије.

    „Прочитали смо тај извештај и желели бисмо да саопштимо немачкој контраобавештајној служби да у свету постоји и таква ствар као што је интернет. На интернету постоји и таква ствар као што је сајт. И ми имамо сајт и на том сајту је написано ко смо ми, зашто емитујемо и зашто нас финансира држава. И то је свима познато већ 15 година“, рекла је Симоњанова телевизији „Русија 24“.

    Она је додала да су Спутњик и РТ увек отворено радили као руски ресурси које финансира Москва, што и не крију.

    „Добро дошли на интернет“, закључила је Симоњанова.

    Главна уредница РТ-а и Спутњика Маргарита Симоњан
    © Sputnik / Евгений Биятов
    Главна уредница РТ-а и Спутњика Маргарита Симоњан

    О чему је извештај

    Прошле недеље су МУП Немачке и Федерални ресор за заштиту устава представили извештај за 2018. годину, у коме се тврди да Русија „шири пропаганду и дезинформацију различитим путевима“.

    У извештају се наглашава да се, уз утицај Москве, повећава медијско присуство у Немачкој, а државне компаније се маскирају под независним медијима, како би се на фин начин утицало на јавност.

    Из извештаја се наводи да су најважнији у томе РТ Дојч и агенција Спутник. При томе, контраобавештајне службе су допустиле фактичку грешку, пошто ни Спутњик, ни РТ не крију свој статус државног медија.

    У извештају се тврди да руске специјалне службе увелико користе хакерске нападе за добијање информација које су од „велике опасности за немачку и стални изазов за контраобавештајну службу“.

    Тагови:
    Маргарита Симоњан, Немачка
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога