Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    5142
    Пратите нас

    Рад телевизије РТ и информативне агенције Спутњик један је од примера ширења руске дезинформације и политичког утицаја, наводи се у извештају Комитета за обавештајне послове и безбедност парламента Велике Британије.

    „Пример тога су: коришћење државних традиционалних медија, истраживања отворених извора су показала озбиљну дисторзију у томе како руске међународне информативне организације прате догађаје, као што су РТ и Спутњик“, наводи се у документу.

    Поред тога, као инструмент утицаја Русије комитет указује и на „ботове“ и „тролове“ на друштвеним мрежама, „хаковања која доводе до цурења информација“, као и „реално политичко мешање“.

    Прошлог лета „Офком“ је у износу од 200.000 фунти новчано казнио РТ због наводног „кршења правила у емитовању“. Регулатор је тврдио да РТ „није успео да одржи одговарајућу непристрасност“ у седам информативних емисија емитованих од 17. марта до 26. априла 2018. године. Телевизија РТ саопштила је да се не слаже са одлукама о „недовољној непристрасности“ и негодовала је што је „Офком“ одредио високу новчану казну не чекајући одлуку суда.

    Тагови:
    Велика Британија, РТ
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога