Слушајте Sputnik
    Свет
    Преузмите краћи линк
    0 80
    Пратите нас

    Према информацијама из електронске преписке, коју је објавио Стејт департмент по налогу америчког суда, саветници су обавештавали Хилари Клинтон о емисијама телевизије Раша тудеј док је била на функцији државног секретара САД.

    Саветници су 13. фебруара 2012. године проследили Клинтоновој линк ка емисији РТ о сиријској кризи, као пример њене изјаве о „полузваничним медијима, који емитују програм у иностранству“.

    У репортажи РТ од 12. фебруара 2012. године политички аналитичар Адел Самара каже да САД и Ал Каида имају заједнички циљ у Сирији.

    Осим тога, 18. априла 2012. године помоћник Клинтонове Џејкоб Селиван послао је шефици поруку о томе да се Асанжова емисија „Свет сутра“ премијерно емитује на РТ. Гост емисије је тада био лидер покрета Хезболах Хасан Насрала.

    Клинтонова је 2011. године, када је била на позицији државног секретара, позвала Конгрес да повећа амерички буџет намењен за емитовање у иностранству. Она је тада указала да Вашингтон губи медијски рат са ТВ каналима попут РТ.

    „Ми смо у стању медијског рата и губимо тај рат. Русија је покренула телевизију на енглеском. Гледала сам је у неколико држава, могу да кажем да је то било веома поучно“, рекла је Клинтонова.   

    Тагови:
    информисање, Хилари Клинтон, РТ, свет
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога