Слушајте Sputnik
    Свет
    Преузмите краћи линк
    21331
    Пратите нас

    Изборни штаб америчког председника Доналда Трампа поднео је тужбу за клевету против Си-Ен-Ен-а у којој се наводи да је та телевизија ширила „лажне и клеветничке“ вести којима се сугерише да председник САД тражи помоћ Русије на председничким изборима 2020.

    У тужби која је поднета Окружном суду за северни дистрикт Џорџије наводи се да је Си-ен-ен тврдио да је Трампов штаб „проценио потенцијалне ризике и користи од поновног тражења помоћи Русије у кампањи за изборе2020. године и одлучио да ту опцију остави на столу“, наводи се на сајту штаба.

    „У тужби се наводи да је Си-ен-ен био свестан да је реч о лажној вести у време кад је она објављена, али је то учинио да нанесе штету Трампу, обмањујући своју публику у време кампање“, рекла је Џена Елис, виша правна саветница Трамповог штаба.

    „Штаб је поднео тужбу против Си-ен-ена, уз претходне тужбе против 'Њујорк тајмса' и 'Вашингтон поста' како би издавачи одговарали за своје непромишљено лажно извештавање и да би се утврдила истина: да председник није имао никакав договор са Русијом, како је Милеров извештај утврдио“.

    У посту на друштвеним мрежама правна саветница је навела да ће се о тужби расправљати у наредних неколико сати.

    У тужби која је поднета Окружном суду за северни дистрикт Џорџије наводи се да је Си-ен-ен тврдио да је Трампов штаб „проценио потенцијалне ризике и користи од поновног тражења помоћи Русије 2020. године и одлучио да ту опцију остави на столу“, наводи се на сајту штаба.

    ​Елисова је у саопштењу од 3. марта навела да ће Трампов штаб тужити „Вашингтон пост“ због „лажних вести објављених у два чланка“ које се односе на негирани наратив „Русијагејта“ око америчких председничких избора 2016.

    Пре пријаве против „Вашингтон поста“, против „Њујорк тајмса“ је поднесена тужба за клевету због „намерно објављиваних лажних изјава о председнику Трампу“, наведено је у саопштењу од 26. фебруара.

    Брајан Стелтер, један од водећих репортера Си-ен-ена и водитељ емисије „Поуздани извори“ написао је на Твитеру да ће судови „највероватније одбацити тужбе“.

    Чланак због ког је тужен Си-ен-ен објавио је сарадник те мреже Лари Нобл у јуну 2019. чији је наслов „Прихватање прљавштине противника од стране владе је злочин, Милер је требао због тога оптужити званичнике Трамповог штаба“.

    Тагови:
    лажне вести, тужба, Си-ен-ен, Доналд Трамп
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога