Слушајте Sputnik
    Свет
    Преузмите краћи линк
    82922
    Пратите нас

    Британски телевизијски и радијски канал „Би-Би-Си Ворлд њуз“ забрањен је у Кини, саопштила је кинеска радио-дифузна агенција, недељу дана након што су Британци одузели лиценцу кинеској државној телевизији (ЦГТН).

    У саопштењу уочи лунарне Нове године, агенција је навела да британски јавни сервис озбиљно крши регулативе у извештајима везаним за Кину, истичући да би вести требало да буду поштене и фер, али да су наштетиле кинеским националним интересима, јавио је Ројтерс.

    Због тога, британски канал не испуњава захтеве у Кини и апликација за емитовање на још годину дана неће бити прихваћена, додаје кинеска агенција.

    Би-Би-Си је у саопштењу после објаве кинеске агенције навео да је разочаран одлуком кинеских власти, пренео је Танјуг.

    Тагови:
    забрана, Кина, ББЦ
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога