Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

„Вашингтон пост“: Не можемо да тврдимо да Спутњик и РТ шире пропаганду

© Sputnik / Игор Русак / Уђи у фото-галеријуСпутњик
Спутњик - Sputnik Србија
Пратите нас
Амерички лист „Вашингтон пост“ објавио је да не може гарантовати за тачност информација свог новембарског чланка о томе да су, наводно, Спутњик и телевизија РТ објавили вести које садрже лажне информације.
Москва - Sputnik Србија
„Вашингтон пост“ раскринкао митове да се „Русија спрема за рат“

„Вашингтон пост“ је 24. новембра објавио чланак о групи независних истраживања који тврде да су проучили случајеве „руске пропаганде“ за време предизборне кампање у САД. Једна од група је била PropOrNot, чији чланови не објављују своја имена и контакте.

„’Вашингтон пост‘ није наводио никакве сајтове и не гарантује за истинитост закључака групе PropOrNot  у погледу било којих средстава масовних информација, чланак такође није предвиђао такве тврдње“, наводи се у коментару редактора према оригиналној публикацији листа.

Как је писао „Вашингтон пост“, група PropOrNot је објавила извештај о више од 200 сајтова који су наводно објављивали материјале „руске пропаганде“. Према тврђењу групе, неке од тих вести су прво објављивали Спутњик и телевизија РТ, притом, према речима истраживача, материјали ових медија су некад могли да садрже лажне информације. Један број сајтова се побунио против њиховог укључивања у овај списак и након објављивања чланка PropOrNot их је избрисао са листе.

Српски режисер Борис Малагурски о филму Тежина ланаца 2 - Sputnik Србија
Малагурски: РТ и Спутњик, бастион слободног информисања

Са своје стране главни уредник агенције Спутњик и телевизије РТ Маргарита Симоњан негирала је информације из чланка у интервјуу Си-Ен-Ен.

„РТ никад није био умешан у овакве делатности и вероватно зато ’Вашингтон пост‘ није успео да дâ ниједан доказ“, навела је телевизија речи Симоњанове. Она је нагласила да лист није ступио у контакт са телевизијом како би добио коментар по овом чланку.

Како је навео сајт Интерсепт, PropOrNot је саопштио о великом броју организација које су наводно повезане са групом, али су многе од њих изјавиле да су први пут чуле за PropOrNot након објављивања чланка у „Вашингтон посту“ и негирале информације да су повезане са њима.

 

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала