Си-Ен-Ен уклонио текст о Трамповим „везама“ са Русима

© AP Photo / Ric Feld,FileСи-Ен-Ен поново емитује из Русије
Си-Ен-Ен поново емитује из Русије - Sputnik Србија
Пратите насTelegram
Телевизија Си-Ен-Ен уклонила је са свог сајта причу о истрази Сената о могућим везама једног од представника прелазног тима Доналда Трампа са „мало познатим“ Руским фондом за директне инвестиције.
Председник САД Доналд Трамп на Молотвеном доручку - Sputnik Србија
Трамп се буди са мислима о Русији

На нестанак чланка и твита о њему обратио је пажњу „Базфид“. Новинари портала питали су Си-Ен-Ен за коментар. Сат времена касније појавила се порука уредника сајта чији је линк представник телевизије послао „Базфиду“ као одговор на њихов захтев. Он није одговорио на питање зашто је прича уклоњена.

„Ова прича не испуњава уређивачке стандарде Си-Ен-Ена, па смо је стога уклонили. Линкови на њу више не раде. Си-Ен-Ен се извињава господину Скарамуцију“, наводи се у напомени.

Који конкретно делови чланка не испуњавају уређивачке стандарде уредник није прецизирао.

Антони Скарамуци је један од представника прелазног Трамповог тима. У уклоњеном чланку Си-Ен-Ена, позивајући се на неименовани извор у Конгресу, говорило се да Одбор за обавештајне службе у Сенату спроводи истрагу о везама Скарамуција са руским Фондом. Конкретно, говори се о његовом састанку са директором Фонда Кирилом Дмитријевим „само четири дана пре инаугурације“ Трампа, на којем се наводно разговарало о укидању санкција Русији.

Представник Фонда је, коментаришући овај чланак, обратио пажњу на низ „чињеничних грешака“ у њему, о којима су, према његовим речима, саопштили новинарима. Конкретно, у тексту Си-Ен-Ена се каже да активности фонда надгледа „Внешекономбанк. Заправо, руски Фонд за директне инвестиције је 2016. постао независни суверени фонд чија активност нема никакве везе са том банком.

Председник САД Доналд Трамп обраћа се представницима медија у Белој кући - Sputnik Србија
Трамп: Не ометам истрагу ФБИ о Русији

Новинар „Базфида“ је, обраћајући пажњу на пропуст Си-Ен-Ена, истакао да уклањање материјала са сајта без икаквог објашњења представља озбиљно кршење новинарске етике.

Си-Ен-Ен је и раније склањао са сајта садржаје због „неусклађености са уређивачким стандардима“. У фебруару 2014. године телевизија је објавила листу „најружнијих“ споменика света, међу којима је споменик „Храброст“ браниоцима Брестовске тврђаве у Белорусији.

Аутори листе иронично су описали ратника који симболизује храброст совјетског народа у Великом отаџбинском рату као човека који је или „огорчен“ или „пати од опстипације“. Јавност је тај опис сматрала увредљивим.

На крају је Си-Ен-Ен потпуно уклонио листу и извинио се читаоцима, истакавши да нису желели да увреде ничија осећања.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала