Успешно сте се регистровали!
Молимо вас, улогујте се путем линка који вам је послат на

РТ чињеницама против „Тајмса“

© Sputnik / Нина Зотина / Уђи у фото-галеријуПавиљон телевизије РТ и Русија 24 на међународном инвестиционом форуму у Сочију
Павиљон телевизије РТ и Русија 24 на међународном инвестиционом форуму у Сочију - Sputnik Србија
Пратите нас
Чини се да британски лист „Тајмс“ припрема да наведе причу РТ како намерава да затвори своје рачуне у британској државној банци као пример лажних вести намењених даљој политици Кремља. РТ наводи чињенице.
Раша тудеј - Sputnik Србија
Блокирање рачуна РТ због санкција

Прича је почела 2016. године, када је Национална вестминстерска банка (НатВест) упутила писмо телевизији „Русија севодња“ у Великој Британији (Russia Today TV UK Ltd) наводећи да јој више неће пружати банкарске услуге. У писму се наводи да цела група Краљевске банке Шкотске, чији је део НатВест, више неће бити доступна РТ, да је одлука коначна и да није предмет расправе.

Главна уредница РТ Маргарита Симоњан поделила је ове вести на свом Твитеру. Многи коментатори су изразили огорченост због ове одлуке која је сматрана нападом на медијску кућу која је често ишла против прича које превладавају у мејнстрим британским медијима. Чињеница да је Краљевска банка под контролом Британског трезора навела је неке људе да верују да је одлука можда донета под утицајем британске владе.

Скорашње затварање било је медијски покривено широм света, а коментарисали су га високи руски званичници, укључујући и министра спољних послова Сергеја Лаврова. На крају је НатВест изабрао да промени одлуку.

Главна и одговорна уредница РТ и агенције „Спутњик“ Маргарита Симоњан - Sputnik Србија
Симоњанова: Нема доказа да РТ и Спутњик пласирају лажне вести

У четвртак је „Тајмс“ послао РТ захтев да коментарише причу коју очигледно припрема о првобитној одлуци НатВеста, тврдећи да је РТ изазвала међународну критику Британије објављивањем лажне приче. У захтеву се наводи да је РТ лажно извештавала како би подржала причу руске владе.

Наводи су очигледно засновани на чињеници да је писмо упућено телевизији РТ у Великој Британији (РТ УК), а не самом каналу.

Чини се да се „Тајмсова“ прича не разликује од онога што су остали британски медији објављивали у то време.

Већ тада је телевизија РТ објаснила да је прекид финансијског пословања компаније, на који се РТ УК ослања за исплату плата десетини радника и других кључних трошкова, могао да утиче на рад станице.

Заправо, „Тајмс“ је већ питао РТ о односима између НатВеста и РТ УК 18. октобра 2016. године, када му је експлицитно речено да је „НатВест води банкарско пословање РТ УК“, који је филијала РТ у Великој Британији. Тај захтев „Тајмса“ је, иронично, потписан истим именом као и најновији имејл.

Све вести
0
Прво нова обавештењаПрво стара обавештења
loader
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала