Лондон покренуо истрагу против РТ због извештавања о „случају Скрипаљ“

© Sputnik / Екатерина Чеснокова / Уђи у фото-галеријуСтудио РТ
Студио РТ - Sputnik Србија
Пратите насTelegram
Британска Канцеларија за комуникације (Офком) саопштила је да је отворила седам истрага о томе да ли је руска телевизија РТ прекршила правила о непристрасности приликом емитовања откад је руски двоструки шпијун Сергеј Скрипаљ отрован у Солсберију прошлог месеца.

Како се наводи, реч је о појединачним емисијама телевизије РТ — „Кросток“ емитоване 13. и 16. априла, два издања вести 18. и 30. марта, као и о емисији „Ворлдс апарт“ Оксане Бојко емитоване 1. априла.

Редакција телевизије РТ у Москви - Sputnik Србија
РТ: Случај Скрипаљ нема везе са нама

Поред тога, у списак су ушле и два издања Спутњикових емисија емитованих 17. марта и 7. априла.

Офком је упозорио да би РТ могао да изгуби право емитовања у Британији уколико не испуне тестове о непристрасном емитовању, пренео је Ројетрс.

Иначе, Офком је још средином марта саопштио да је РТ послао писмо о могућим санкцијама поводом „случаја Скрипаљ“, на шта је главна уредница руске телевизије Маргарита Симоњан рекла да би на било какво опозивање лиценце руској телевизији Москва могла да реагује реципрочно.

Она је тада изразила наду да Велика Британија неће предузети такве кораке.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала