Међународна свемирска станица

Откривена нова суперземља, а иза ње... (фото)

CC0
    1911

НАСА је објавила фотографију јужног неба на којој се могу видети на стотине хиљада звезда, које ће накнадно бити анализиране у потрази за траговима проласка планета испред њих.

Реч је о првој фотографији коју су снимиле све четири камере сателита, која приказује подручје које ће бити анализирано. То је, међутим, било само загревање.

Стручњаци НАСА су потом објавили нацрт рада који за тему има прву планету коју је открио ТЕСС. Они наводе да је у питању суперземља која се налази у орбити звезде Пи Менсе, удаљеној 60 светлосних година, пише „Ц Нет“.

​НАСА је у посту на Твитеру потврдила откриће потенцијалног кандидата за упис на листу планета. Иначе, новооткривено небеско тело око своје звезде обиђе (орбитира) за 6,3 дана.

Откриће ове суперземље очекује додатне анализе и потврде, преноси Б 92.

​Суперземља, међутим, није сама. Недалеко од ње се налази још једна џиновска планета, десетак пута већа од Јупитера, којој је потребно 2.100 дана да орбитира.

Још један рад, објављен у среду, помиње откриће још једног ново открића у свемиру — звезде ЛХС 3844 удаљене 49 светлосних година. Њена планета је добила ознаку ЛХС 3844б, а своју звезду обиђе за свега 11 сати.

планета, космос, откриће, НАСА