Widgets Magazine
    Реконструкција диносауруса са крилима из периода Јуре Ambopteryx longibrachium кинеске Академије наука у Пекингу

Кинеско откриће: Фосил стар 163 милиона година решава енигму (видео)

© REUTERS / Min Wang/Institute of Vertebrate Paleontology and Paleoanthropology/Chinese Academy of Sciences

У Кини је откривена нова врста летећих диносауруса, која је својим изгледом подсећала на слепе мишеве.

Ово најновије откриће кинеских научника баца ново светло на процес развитка диносауруса у птице.

Фосилни остаци ове необичне врсте диносауруса пронађени су у Љаонингу, на североистоку Кине, 2017. године и најпре су збунили Мин Ванга, кинеског палеонтолога и главног аутора студије објављене пре неколико дана.

Ванг је ове летеће диносаурусе назвао Ambopteryx longibrachium. Међутим, даља истраживања су показала да је то заправо мали диносаурус терапод с јединственим предњим удовима и мембранским крилима, преноси Си-Ен-Ен.

Фосил стар 163 милиона година други је у историји који показује диносауруса с крилима налик на слепог миша.

До сада је једини диносаурус са сличним особинама био је Јики, који је описан 2015. године.

Како су се диносауруси развили у птице...