Вирус корона се шири планетом (3050)
    0 118

Медицински универзитет у Бечу тренутно спроводи студију за анализу имунолошког одговора код људи после инфекције вирусом корона. Резултати би требало да помогну разумевању реакције имунитета и постављање основе за вакцину, а у студији учествују људи који су се опоравили од ковида 19.

Студија би требало да нам помогне да схватимо да ли и ко развија имунитет након инфекције. Открића студије намењена су постављању чврстих темеља за развој вакцине“, рекао је Рудолф Валента из Центра за патофизиологију, инфектологију и имунологију на Медицинском универзитету у Бечу.

„Морамо рачунати на чињеницу да је вирус сада сличан грипу и да може доћи до поновне инфекције“, објашњава Валента.

Нови тест за проверу ефикасности антитела

Истраживачи Центра за патофизиологију, инфектологију и имунологију такође развијају тест који ће им омогућити да истраже могу ли антитела инхибирати причвршћивање вируса на ћелије домаћина, а планирано је и истраживање ћелијског имуног одговора.

„Анализа ће бити врло сложена и нећемо моћи одмах испитаницима рећи да ли су имуни или не. Надамо се да ћемо пре следеће сезоне ковида, које се прибојавамо, уопштено моћи рећи јесу ли и колико је оних који су након болести развили имунитет“, наводи Валента.

Истраживачки пројекти

Модел откривања антитела код пацијената који ометају интеракцију вируса и рецептора, показује које делове вируса треба уградити у вакцину, преноси босански портал „Кликс“.

„Из алергије у имунотерапији научили смо да одговор антитела можемо произвести вакцинацијом“, објашњава Валента.

У више од 100 истраживачких пројеката релевантних за ковид 19, запослени Медицинског универзитета у Бечу раде на решењима која би допринела контроли пандемије: од симулација, анализе података, епидемиолошких студија, основних биомедицинских истраживања, генетике и медицинске технологије, до клиничких студија и резултата.

Тема:
    Вирус корона се шири планетом (3050)
    имунитет, корона
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога