Слушајте Sputnik
    Регион
    Преузмите краћи линк
    0 059
    Пратите нас

    Атлантски савет Бугарске тражио је оставку генералног директора телевизијског канала „Бугарске националне телевизије“ Емила Кошлукова због објаве посвећене Дану победе 9. маја. Организација је саопштила да је тиме представљена „дрска просовјетска и комунистичка пропаганда“.

    Реч је о јутарњој емисији са водитељем Георгием Љубеновом, који је најавио гледаоцима дискусију о „датуму који изазива жестоке спорове — Дану победе или Дану Европе“.

    У ишчекивању дискусије, новинар је предложио гледаоцима да погледају „златну архиву телевизијског канала који о овом дану говори много тога“ — у видео-снимку су показани кадрови војне хронике и војне параде у Совјетском Савезу и социјалистичкој Бугарској, које су праћене совјетским песмама.

    „У писму смо изјавили да су водитељ Георги Љубенов, као и продуценти и одговорни уредници програма дозволили да се дрска и надмена просовјетска и комунистичка пропаганда прикаже на јавној телевизији. (Навели смо и да је) неприхватљиво промовисање гласника комунистичког опскурантизма, који су данас прерушени у социјалисте или проруске националисте и пропагирају антиевропску подршку актуелног режима Кремља, који се развија захваљујући искривљавању историје“, саопштио је Атлански савет.

    Савет за електронске медије Бугарске је, поводом обраћања Атлантског савета, позвао на одговорност генералног директора ТВ канала. Према речима новинара, у вестима које су емитоване 9. маја, представљена су различита гледишта.

    „Господин Кошлуков је јавно у потпуности игнорисао наш став у писму о томе да се објективност и неутралност не могу достићи искривљавањем историје уз помоћ изражавања ’друге тачке гледишта‘, која је у суштини лаж, манипулација, неистинита вест, исмевање историјских чињеница“, саопштио је Атлантски савет.

    Тагови:
    пропаганда, Бугарска
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога