Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    5850
    Пратите нас

    Амерички телевизијски канал Си-Ен-Ен направио је грешку у писању речи „Русија“ (Россия) током директног преноса.

    Током емисије уживо на мултимедијалном екрану иза леђа телевизијског водитеља требало је да се појави назив земље на руском језику, а затим на енглеском. 

    ​Редакција Си-Ен-Ена није успела да изађе на крај са ћирилицом и у назив је унела слово U, због чега је натпис био „РUССИЯ“.

    Корисници Твитера обратили су пажњу на овај пропуст.

    „Чак ми их је и жао, нација која изумире“, написао је један од коментатора.

    „И ова земља учи све како да живе. Деградације иде геометријском прогресијом“, оценио је други гледалац телевизијског канала.

    „На каквом им је нивоу интелект, тако и капирају“, сматра један од корисника. 

    Тагови:
    грешка, Си-Ен-Ен
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога