Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 214
    Пратите нас

    Главна уредница телевизије РТ Маргарита Симоњан исмејала је одлуку власти Летоније које су забраниле седам канала медијске куће РТ, јер су мислили да се на челу те куће налази главни уредник Дмитриј Кисељов.

    „Летонска обавештајна служба сматра да је на челу РТ Дмитриј Кисељов. Америчка обавештајна служба сматра да је емисија на РЕН ТВ, коју сам водила 2011. године, утицала на америчке изборе. Британска обавештајна служба сматра да су Скрипаље отровали ( Руси Александар) Петров и (Руслан) Боширов. То је добра вест. Са таквим обавештајним службама немамо чега да се плашимо“, написала је Симоњанова  на друштвеној мрежи Телеграм.

    Раније је саопштено да је Национални савет за електронске медије у Летонији донео одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи, јер су наводно у власништву Дмитрија Кисељова.

    Дмитриј Кисељов обавља дужност генералног директора МИА „Русија севодња“,  чији је део и Спутњик. Он је изјавио да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти. Кисељов је додао да нема никакве везе са медијском кућом РТ. 

    Подсетимо, Европска унија је 17. марта 2014. године увела санкције против низа физичких и правних лица у светлу догађаја у Украјини, укључујући и против генералног директора агенције „Русија севодња“ Дмитрија Кисељова.

     

    Прочитајте још:

    Тагови:
    РТ, Симоњан, Дмитриј Кисељов, летонија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога