Слушајте Sputnik
    Свет
    Преузмите краћи линк
    0 05
    Пратите нас

    Амбасада Катара у Русији и генерални директор катарске телевизије „Ал Џазира“ Јасер Абу Хилала одбацили су тврдње да је Саудијска Арабија давала мито руским новинарима телевизије РТ, као и агенцијама ТАСС и РИА Новости да не пишу негативне чланке о тој земљи.

    Реч је, како се наводи у заједничкој изјави катарске амбасаде и „Ал Џазире“, о лажној информацији која је измишљена како би нанела штету руским медијима.

    „Ово није први пут да се сајт телевизије ’Ал Џазире‘ користи како би се пласирала лажна информација или фотографија. Међутим, овог пута је страница изгледала као да је права, да је било изузетно тешко открити да је у питању превара“, наводи Хилала.

    Циљ ове преваре, додаје он, био је да се направи конфликт између „Ал Џазире“ и руских медија, у светлу арапске кризе која тресе Персијски залив.

    Наиме, на лажној интернет страници, која је урађена тако да личи на сајт „Ал Џазире“, појавила се информација о томе да су руски новинари добили десет милиона евра од амбасадора Саудијске Арабије да не пишу негативно о тој земљи.

    Тагови:
    руски новинари, мито, Ал џазира, Катар, Саудијска Арабија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога