Слушајте Sputnik
    Кларксон

    Руска војна телевизија понудила посао Кларксону

    © AFP 2018 / JUSTIN TALLIS / AFP
    Вести
    Преузмите краћи линк
    0 24

    Руска телевизија у власништву министарства одбране понудила је посао Џеремију Кларксону, бившем водитељу популарне британске емисије о аутомобилима „Топ Гир“, који је ове недеље добио отказ.

    Би-Би-Си је саопштио у среду да уговор водитељу „Топ гира“ Кларксону неће бити обновљен због инцидента са нападом на продуцента, чиме је окончан његов рад на овој изузетно популарној емисији.

    „Звезда ТВ“ објавила је јуче на свом веб-сајту писмо Кларксону у коме га позива у априлу у Москву да разговарају о покретању програма о аутомобилима у Русији.

    Телевизија „Звезда је такође навела изјаву Кларксоновог представника који је рекао да је понуда прослеђена његовом клијенту и да је он разматра.

    „Топ гир се приказује у Великој Британији од 1977, али је доласком Кларксона на чело емисије 1988. постао популаран.

    „Топ Гир је био једна од најуспешнијих емисија свих времена на Би-Би-Сију, која се емитовала у више од 200 земаља и доприносила више од 50 милиона фунти годишње профита, а буџет за само једну емисију је био чак милион фунти.

    Тагови:
    уговор, Топ гир, Звезда ТВ, Би-би-си, Џереми Кларксон, Русија
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Facebook налогаКоментариши преко Sputnik налога