Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    1148
    Пратите нас

    Главна уредница телевизије РТ и новинске агенције „Русија севодња“ Маргарита Симоњан изјавила је да су локалне власти у Летонији одавно блокирале Спутњик, али да га то не спречава да буде ефикасан ресурс.

    Она је истакла да се у многим земљама бившег Совјетског Савеза Спутњик налази на првом месту по броју публике.

    „Сада су забранили свих седам РТ ТВ канала. Ниједан од њих се не емитује на њиховом, па чак ни на руском језику. Како је познато, РТ је међународни медиј и извештава на енглеском, шпанском, арапском. Очигледно да је Летонија веома забринута да ће њено становништво које говори арапски послушати РТ и тамо нешто направити“, рекла је Симоњанова за „Русију 1“.

    Подсетимо, Национални савет за електронске медије у Летонији донео је одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи. Како се наводи, реч је о ТВ каналима  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Одлуку су објаснили чињеницом да канали наводно припадају генералном директору МИА „Русија севодња“ Дмитрију Кисељову, коме је ЕУ увела санкције.

    Међутим, како је сам рекао, Кисељов нема никакве везе са медијском кућом РТ, чији је главни уредник Симоњанова. Против ње ЕУ није увела никакве санкције.

    Кисељов је рекао да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти.

    Власти балтичких земаља више пута су ометале рад руских медија.

    Прочитајте још:

    Тагови:
    летонија, РТ
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога