Слушајте Sputnik
    Русија
    Преузмите краћи линк
    0 381
    Пратите нас

    Главна уредница РТ-а и МИА „Русија севодња“ је поводом забране пет ТВ канала РТ-а у Литванији поновила да генерални директор МИА „Русија севодња“ Дмитриј Кисељов нема везе са медијском кућом РТ.

    „Дмитриј Кисељов нема никакве везе са телевизијом 'Раша тудеј' “ , навела је Симоњанова на свом Телеграм-каналу. Он је на челу новинске агенције МИА 'Русија севодња'", ма какав превод дао Гугл преводилац, рекла је она.

    Литванска комисија за радио и телевизију претходно је забранила емитовање пет РТ канала у земљи.

    Подсетимо, и Национални савет за електронске медије у Летонији донео је одлуку да забрани емитовање седам ТВ канала медијске групе РТ у својој земљи. Како се наводи, реч је о ТВ каналима  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Одлуку су објаснили чињеницом да канали наводно припадају Кисељову, коме је ЕУ увела санкције.

    Међутим, Кисељов нема никакве везе са медијском кућом РТ, чији је главни уредник Симоњанова. Против ње ЕУ није увела никакве санкције.

    Кисељов је рекао да је одлука Летоније смешна и доказује необавештеност њихових власти.

    Власти балтичких земаља више пута су ометале рад руских медија.

    Тагови:
    Литванија, забрана, РТ, Маргарита Симоњан
    Стандарди заједницеДискусија
    Коментариши преко Sputnik налогаКоментариши преко Facebook налога